dimarts, 22 de febrer del 2011

Els 60 del PC

Hola companys: Aquest cap de setmana els B@P hem estat de celebració per partida doble, tant amb bici com sense. Amb la bici amb dues sortides dignes d’entrenament profesional , que han acumulat quasi 120 km de camí entre boscos i 2300 mts d'ascens.I per altre banda, teniem pendent la celebració de l'Aniversari d’un Bikeapeueru molt estimat per nosaltres; el Pare Camps. Dissabte ens reuníem a un bon restaurant de Manresa per celebrar el 60é Aniversari del incombustible PC, en un ambient distès, amb molt bon rotllo i molta alegría.
Vàrem decidir deixar esturat al nostre company PC, amb una celebració sorpresa que ni el mateix protagonista conexia . A ell, al qui aquestes cosetes el posen nerviós. Ens va malaïr una estoneta, pero finalment, entre detalls i regalets, vam aconseguir que és fotés un fart de riure, tal i com ha de ser.

PC, desde la nostra gran amistat i companyor Feliços 60 anys!!! ENHORABONA

Vegeu al video lo malament que ho passa el PC als Aniversaris......


6 comentaris:

  1. pc,cuanto te queremos !!!! que sigas cumliendo muchos mas ..te juro que el video me ha emocionado y hasta he soltado alguna lagrimita.ojala,cuando yo llegue a esa edad pueda seguir pedaleando ,cuanto me gustaria!!!

    ResponElimina
  2. PC!!!! Muchisimas felicidades!!! Que sigas tan cañero como siempre. Un fuerte abrazo.

    ResponElimina
  3. Nois i noies, fins que no he vist la crònica amb fotos i vídeos no m’he adonat del que realment va passar el dissabte al vespre.
    Tinc que confessar que quan em vaig adonar del que se’m venia a sobre, el meu desig de desaparèixer a qualsevol preu augmentava per moments.
    Es difícil explicar les emocions i sensacions que s’experimenten en poca estona, per tant passo d’explicar-ho...jejeje
    Per últim permeteu-me que us digui que aquest dia vaig corroborar el que ja feia temps que tenia clar i es que formar part d’aquesta colla es el millor que m’ha passat mai ciclísticament parlant.
    Nomes queda donar-vos les gracies a tots vosaltres companys per fer que aquest no sigui un aniversari més, sinó que únic i inoblidable.
    Gracies a tothom
    PC

    ResponElimina
  4. Molt bé així m'agrada difonent lo que és aquest paio, un crack. Jo ja he portat el meu gra de sorra al facebook. Donem a conèixer arreu aquest personatge!! El més gran!!!!

    Betty

    ResponElimina
  5. Estas fet un xaval. Per molts anyssssss!!!
    Salut

    ResponElimina
  6. Pc, els agraits som nosaltres per poder pedalar al teu costat i gaudir de la teva companyia sigui amb la bike o a la taula i espero que ho continuis fent molt de temps.

    ResponElimina

Qualsevol comentari fora de to o irrespetuos serà esborrat directament sense previ avis per l'administrador del Blog.